HTML

Dietro le maschere

Friss topikok

  • Linike91: Mikor lesz már kövi rész???már úgy várom!!!!pls!!!!:D (2010.08.23. 10:34) 11.rész -A kicsi husi esete
  • Uhu :D: az utolsó két mondat tetszett :D nagyon jó lett siess a kövivel :D (2010.07.27. 12:35) 10.rész -Harc a fürdőért
  • Strawberry25: azért ne örülj előre, lesznek még meglepetések :P a következő részt már meg is írtam, holnap pedi... (2010.07.26. 21:19) 9.rész -A részeg Bill vallomása
  • Strawberry25: Köszönöm a komikat! :) ts. máris felteszem a következő részt ;) Uhu :D Bill még ennél is hisztiseb... (2010.07.25. 11:23) 7.rész -Vár minket Milánóóó
  • Strawberry25: hát igen, szegény Bill :D nem sokára kiderül h mi lesz az együtt lakásból vagy h egyáltalán lesz-e... (2010.07.23. 11:09) 6.rész -Bármit, csak ezt nem

Linkblog

2010.07.12. 12:51 ¤Blackberry¤

1.rész -Nyakig a megcsalásokban

Hali! Ahogy ígértem, hoztam az első részt! :) Írjatok, hogy mi az első benyomásotok róla, nagyon kíváncsi vagyok! :D

A magassarkúm minden lépésnél hangosan koppant a macskaköves úton, de még ez se tudta elnyomni az eső hangját. Hamburgban hatalmas vihar tombolt. A fák az erős széltől a föld felé hajoltak, a sáros víz patakokban folyt a járdák mellett. Két lány a pulcsijukat a fejük fölé tartva, sikítozva szaladtak el mellettem. Elmélázva néztem sebesen távolodó alakjukat, miközben azon gondolkodtam, nem ártana sietni. Esernyő nem volt nálam, csupán egy vékony anyagból készült, nyomozó stílusú kalap volt a fejemen. A ballonkabátom is teljesen átázott már és a hajam is hullámos csutakokban lógott, de én csak nyugodtan lépkedtem tovább. Egy pillanatra elmosolyodtam. Úgy nézhettem ki, mint egy detektív, aki most lépett ki valamelyik képregényből. Minden tökéletesen passzolt a hangulatomhoz. Borús és... bonyolult, azt hiszem.
Fél órája szakítottam a barátommal és most a másik ex pasimhoz igyekszem. Tudom, ez így igen furán hangzik, de a teljes igazság, hogy a srác, akivel nem rég szakítottam nem is igazán volt a barátom és akit legutóbb említettem, nem is az exem. Tommal még mindig járok, a másik srácot viszont éppen ideje volt dobnom. Vele akkor jöttem össze, amikor Tommal csúnyán összevesztünk, ugyanis megcsalt. Meg voltam sértve és úgy gondoltam, megérdemlek valakit aki tényleg viszont szeret. Lucas, akivel most szakítottam, már egy ideje a nyakamon lógott és minden alkalmat kihasznált, hogy a közelembe férkőzzön. Ő volt a biztos pont, akihez nagy bánatomban futhattam, ő azonban félre értelmezte a dolgot és valami komolyabbat hozott ki belőle. Nem volt szívem megmondani neki, hogy... hát mondjuk ki, én csak ki akartam használni, ezen kívül pedig Tomra is nagyon haragudtam, így hát belementem a járós dologba. Eközben Tom keményen pedálozott egy újabb esélyért, én pedig egy idő után meg is enyhültem. A gond csak az volt, hogy erről Lucas nem tudott. Egy-két hétig ment is a dolog két pasival, igaz, hogy közben majd szétmart a bűntudat, de végül Tomnak elege lett a dologból és választás elé kényszerített. Tehát szakítottam Lucassal. Oké, tudom mit gondolhattok most rólam, de még mielőtt elítéltek, az én egyetlen hibám, hogy nem tudok szakítani. Komolyan! És talán, hogy kicsit szétszórt vagyok...

Megálltam a hatalmas ház előtt, vettem egy nagy levegőt, majd megnyomtam a csengőt. Léptek zaja, egy kis matatás, majd pár perc múlva Tom állt előttem.

-Szia. -motyogtam a lábtörlőt bámulva

Nem mertem ránézni, pedig kíváncsi voltam milyen arcot vághat. Szörnyen éreztem magam, legszívesebben elsüllyedtem volna.

-Szia. -köszönt ő is, a hangja nyugodt volt

Lassan rá néztem, az ajkamat harapdálva. Tom elmosolyodott, én pedig egy szempillantás alatt a karjaiban találtam magam.

-Tiszta víz vagyok! -nyögtem meglepetten

-Nem érdekel. -suttogta, én pedig valamivel bátrabban bújtam hozzá

-Sajnálom.

-Inkább menjünk be, nehogy megfázz.

Kedvesen betolt az ajtón, majd levette a vizes pulcsiját. Én csak megszeppenve álldogáltam (és csöpögtem) az előszoba közepén. Tom nyugodtnak tűnt és megkockáztatom, hogy talán már nem is haragudott, de attól tartottam, ez csak a vihar előtti csend. Fogalmam se volt mi járhat most a fejében. Én végül is megcsaltam őt, de ő is engem... Nem is egyszer. Ilyenkor mondhatom, hogy jogosan cselekedtem? Ám valami azt súgta, hogy az igazán gerinctelen dolog lenne.

-Tom... Én tényleg nagyon...

-Nyugi már. -folytotta belém a szót mosolyogva -Itt vagy és ez a lényeg, nem?

-De... azt hiszem.

-Na gyere, csinálok neked egy forró fürdőt.

-Jössz te is? -pislogtam nagyokat

-Persze. -vigyorgott

Csendben néztem, ahogy Tom a fürdőben ügyködött. Úgy tűnik, tényleg nem haragszik. Talán neki is bűntudata van még a megcsalás miatt. Vagy csak örül, hogy végül őt választottam... Nem tudom. Hosszú napom volt, fáradt vagyok már gondolkodni és egyre jobban fázom is a vizes ruháimban. Amikor kész lett a víz, mindketten levetkőztünk és beültünk a kádba. Tom az ölébe húzott, én pedig az izmos mellkasára dőltem. A meleg víz kellemesen bizsergette a tagjaimat, jó volt egy kicsit kikapcsolni.  

-Carla... -szólított meg pár percnyi csönd után Tom

-Hm? -néztem fel rá

Megvonta a vállát és elmosolyodott, majd gyengéden megcsókolt. Tudtam, hogy valami fontosat akart mondani. Talán azt, hogy szeret, de ilyen téren ő nem a szavak embre és különben is, ebben a csókban minden benne volt.
Átkaroltam a nyakát, úgy húztam közelebb magamhoz. Nagyon hiányzott már, hogy kicsit vele legyek...

-Szia. -köszöntem vidáman és mostmár szárazon a konyhában ücsörgő Billnek

Lassan felnézett a magazinból amit éppen olvasott, majd elfintorodott. 

-Hello...

Hozzászoktam már, hogy Bill nem kedvel, ezért nem is csináltam nagy ügyet ebből. Meg most túl boldog voltam és eszem ágában sem volt Mr. Durci miatt elrontani a kedvem. Szerinte csak kihasználom és tönkre teszem a testvérét, ezt ő maga mondta. De szerintem kicsit féltékeny is, hogy most már nem ő az egyetlen Tomnak. A kapcsolatunk elején még jóban voltunk, rengeteget beszélgettünk és megértette, ha Tommal kicsit kettesben akartunk maradni, ahogy én is elfogadtam, hogy ők ketten mindig is össze fognak tartozni. Imádtam Billt, egészen addig, amíg Tommal először komolyabban össze nem kaptunk. Persze tudtam, hogy nem fog az ikertestvére ellen fordulni soha, de azt nem gondoltam volna, hogy ezentúl mindenért én leszek a hibás. Tehát azóta állandóan marjuk egymást.
Kivettem a hűtőből egy doboz tejet és a kedvenc bögrémbe töltöttem, majd kakaó után keresgéltem a szekrényben.

-Szolgáld csak ki magad nyugodtan... -mordult fel Bill

-Ugráltathatlak téged is, ha gondolod. -vontam meg a vállam

-Na azt lesheted.

-Oké, akkor most iszok egy kis kakaót, ha nem gond. -forgattam a szemem

-Ohh, ugyan már... Végül is Tomnak van elég pénze, eltart téged is. Szerintem holnaptól akár fel is mondhatsz, majd Tom mindent kifizet neked. -mondta gúnyosan, miközben a magazinját lapozgatta 

Nem akartam magam felhúzni, de úgy éreztem, hogy ez sok volt. Soha nem kértem semmi pénzben mérhetőt Tomtól, nehogy már egy bögre tejből ekkora ügyet csináljon! Mérgesen, már csak azért is alapon, megittam a kakaóm, majd hozzá vágtam egy eurót.

-Aztán számlát is kérek róla. -vetettem oda

-Azt hiszed elfogadok pénzt pont tőled? -nevetett fel gúnyosan, de azért megdörzsölte a karját, ahol eltaláltam az érmével

-Ja igen, bocs, ez egy liter ára volt.

Felkaptam a tejes dobozt és meghúztam, majd még kifelé menet visszaszóltam neki.

-A víz árát majd csekkben küldöm, ugyan is itt fürödtem.

Folyt.Köv. 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://strawberry25.blog.hu/api/trackback/id/tr612146366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása