HTML

Dietro le maschere

Friss topikok

  • Linike91: Mikor lesz már kövi rész???már úgy várom!!!!pls!!!!:D (2010.08.23. 10:34) 11.rész -A kicsi husi esete
  • Uhu :D: az utolsó két mondat tetszett :D nagyon jó lett siess a kövivel :D (2010.07.27. 12:35) 10.rész -Harc a fürdőért
  • Strawberry25: azért ne örülj előre, lesznek még meglepetések :P a következő részt már meg is írtam, holnap pedi... (2010.07.26. 21:19) 9.rész -A részeg Bill vallomása
  • Strawberry25: Köszönöm a komikat! :) ts. máris felteszem a következő részt ;) Uhu :D Bill még ennél is hisztiseb... (2010.07.25. 11:23) 7.rész -Vár minket Milánóóó
  • Strawberry25: hát igen, szegény Bill :D nem sokára kiderül h mi lesz az együtt lakásból vagy h egyáltalán lesz-e... (2010.07.23. 11:09) 6.rész -Bármit, csak ezt nem

Linkblog

2010.08.25. 16:45 ¤Blackberry¤

Költözés

Sziasztok!

Ne haragudjatok, ha nem írtam elég egyértelműen, de a sztorit a www.strawberry25.blogzona.hu oldalon folytattam. Többen is kérdezték, hogy hova tűntem, így gondoltam, kétértelmű volt a kis üzenetem, szóval így utólag szólok. Bocsánat! 

Ezen kívül van egy másik, már befejezett történetem is. Elég rövid, 11 részes, szóval még be lehet pótolni. ;) Szerintem ez az eddigi legjobb alkotásom, ha szabad ilyet mondanom :) de várom a ti véleményeiteket is! www.blackberry.blogzona.hu 

Még egyszer bocsánatot kérek, hogy ennyit kellett várnotok! :/

Puszi, Strawberry

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://strawberry25.blog.hu/api/trackback/id/tr582247163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása